نمایندگی یخچال امرسان

یخچال امرسان شما خنک نمی‌کند؟ صدای موتور زیاد است؟ نمایشگر ارور نشان می‌دهد؟

دیگر نگران تعمیر یخچال خود نباشید. نیک تعمیر نمایندگی یخچال امرسان در تهران با تیمی از تعمیرکاران متخصص یخچال شما را در محل بصورت فوری و تخصصی تعمیر می‌کند.

ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر امرسان در اسرع وقت پس از تماس و هماهنگی قبلی با شما صورت می‌گیرد. هرگونه تعمیرات همراه با ارائه ضمانت نامه با حداقل 6 ماه اعتبار صورت می‌گیرد.

تماس تلفنی
فرم درخواست تعمیرات

سرویس

هر وسیله‌ای متشکل از قطعات مکانیکی و الکترونیکی با گذشت زمان مستهلک شده و نیازمند سرویس قطعات و تعمیر یا جایگزینی آن‌ها خواهد بود. یخچال نیر از جمله لوازمی است که از قطعات مکانیکی زیادی تشکیل شده و در طول روز بطور مداوم در حال ایجاد سرما و حفاظت از فاسد شدن مواد غذایی است. با گذر زمان برخی از قطعات یخچال نیازمند بررسی، سرویس دوره ای یا تعویض خواهند گردید. از جمله اقداماتی که در حین سرویس یخچال امرسان انجام می‌شود:

  • تعویض فیلتر
  • بررسی لاستیک درب یخچال
  • تست کمپرسور
  • گردگیری و نظافت کندانسور
  • اندازه‌گیری میزان گاز و شارژ آن در صورت نیاز
  • بررسی بخش دیفراست(یخزدایی) و قطعات تشکیل دهنده آن

تعمیر یخچال امرسان

یخچال فریزرها از بخش‌ها و قطعات متعددی تشکیل شده‌اند و همین امر موجب شده است که فرآیند عیب‌یابی و تعمیر یخچال امرسان نیازمند تجربه بالایی باشد. بخش‌های مختلف در دستگاه‌های برودتی با یکدیگر در ارتباط‌اند و از هم تاثیر می‌گیرند و همین امر موجب شده است تا معیوب شدن و عدم کارکرد صحیح یک بخش موجب تاثیر بر عملکرد کل دستگاه شود و از بازدهی یخچال فریزر بکاهد.

اصلی‌ترین قطعات بکار رفته در لوازم برودتی عبارتند از:

  • کمپرسور
  • گاز مبرد
  • برد الکترونیکی و سنسورها
  • سیستم دیفراست
  • کندانسور

در ادامه این بخش به فرآیند تعمیر یا تعویض برخی از قطعات نام‌برده پرداخته ایم. امیدواریم با خواندن این بخش پاسخ بخشی از سوالات خود را دریافت کنید.

حمل و جابجایی یخچال به مرکز نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان مشکل است و مستلزم صرف مدت زمان زیادی می‌باشد. همچنین احتمال بروز مشکلات و خرابی‌های بیشتر در هنگام جابجایی برای دستگاه وجود خواهد داشت. از این رو نیک‌تعمیر امکان حضور تعمیرکار یخچال امرسان را برای ساکنین تهران فراهم کرده است تا بدون نیاز به جابجایی یخچال از خدمات تعمیر در محل کار یا منزل بهره‌مند گردند.

از مزایای تعمیر در محل می‌توان به عدم نیاز به جابجایی و هزینه های مربوط به آن اشاره کرد. همچنین دیگر نیاز نیست برای حضور در منزل و تعمیر یخچال مرخصی بگیرید؛ تکنسین تعمیر یخچال امرسان در زمانی که شما مساعد هستید به محل اعلامی مراجعه خواهد کرد.

از دیگر مزایای تعمیر در محل حضور شما هنگام انجام خدمات است. در حین عیب‌یابی و حل مشکل می‌توانید سوالات خود را در مورد علت خرابی یخچال بپرسید و علاوه بر نظارت بر کیفیت تعمیر از نحوه استفاده درست دستگاه و پاسخ سوالات خود مطلع شوید.

چرا از خدمات تعمیر در محل یخچال فریزر امرسان استفاده کنیم:

عدم نیاز به جابجایی دستگاه

جلوگیری از بروز خرابی بیشتر حین جابجایی

حضور تعمیرکار امرسان در محل اعلامی شما متناسب با برنامه روزانه شما

ارائه خدمات در حضور و نظارت مشتری

پیشگیری از اتلاف وقت

حضور تعمیرکار یخچال امرسان در سریعترین زمان

عیب یابی

شارژ گاز

اساس کار یخچال بر اساس تبخیر و میعان گازی است توسط کمپرسور به درون لوله‌های یخچال پمپاژ می‌شود. اگر به هر علتی مانند جابجایی، برخورد اشیاء نوک تیز و… لوله‌های یخچال دچار نشتی شوند میزان گاز مبرد درون یخچال کاهش می‌یابد و کمتر از حد استاندارد خواهد شد. کاهش یا تخلیه شدن گاز یخچال امرسان موجب کاهش یا عدم ایجاد سرما درون یخچال می‌شود.

برای عیب یابی، تعمیر و شارژ گاز یخچال امرسان تنها کافیست با نیک تعمیر تعمیرگاه مجاز تماس حاصل فرمایید تا تکنسین مجرب یخچال امرسان شرکت در کمترین زمان جهت رفع مشکل اعزام شود.

  • جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دلایل کاهش سرمای یخچال اینجا را مطالعه کنید.

تعویض کمپرسور

کمپرسور یخچال امرسان اصلی‌ترین بخش این دستگاه می‌باشد و در صورت خرابی آن یخچال برودت خود را بطور کامل از دست می‌دهد. گاهی اوقات مشکل در سایر قطعات موجب کاهش برودت می‌شود و مصرف کننده احتمال خرابی موتور یخچال امرسان را مطرح می‌کند. در این مواقع بهتر است ابتدا با نمایندگی یخچال امرسان تماس بگیرید تا پس از راهنمایی‌های لازم در صورت نیاز تعمیر‌کار یخچال امرسان برای عیب‌یابی اعزام شود.

در صورت خرابی کمپرسور مجبور به تعویض آن خواهید بود. نیک تعمیر تهیه و نصب و جایگزینی موتور یخچال امرسان را در سریعترین زمان با ارائه 6 الی 12 ماه گارانتی معتبر توسط کادر مجرب انجام می‌دهد.

  • برای اطلاع از نحوه تعویض موتور، انواع کمپرسور و کسب اطلاعات بیشتر اینجا را بخوانید.

تعمیر برد ، رفع ارور

برد الکترونیکی یخچال امرسان وظیفه نمایش تنظیمات، دریافت تنظیمات، ارسال فرمان روشن یا خاموش به کمپرسور، فعال کردن فرآیند دیفراست یا یخ زدایی، نمایش دمای داخل یخچال و نمایش ارور در صورت بروز را بر عهده دارد. از آنجایی که برد قطعه ایست الکترونیکی و قطعات حساسی بر روی آن نصب شده است نیازمند تعمیرکار متخصص یخچال امرسان است تا در حین تعمیر دچار صدمات جدی نشود.

باید توجه داشته باشید که برد یخچال در حکم مغز دستگاه شماست و سپردن آن بدست افراد کم تجربه می‌تواند سبب ایجاد خرابی های جبران ناپذیری برای یخچال شود. بهتر است تعمیر برد یخچال امرسان را بدست نمایندگی مجاز بسپارید تا از کیفیت خدمات مطمئن باشید.

خدمات تعمیر برد یخچال امرسان با استخدام متخصصان الکترونیک در تهران فراهم شده است. برای استفاده از خدمات عیب‌یابی و تعمیر برد یخچال با شماره های موجود در همین صفحه تماس بگیرید تا اپراتور‌های بخش تماس شما را در نحوه دریافت خدمات راهنمایی کنند.

تماس با نمایندگی امرسان

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان برای ساکنین مناطق مختلف تهران فراهم شده است. برای اعزام تکنسین یخچال امرسان از طرف شرکت باید با مرکز تماس حاصل فرمایید و مراحل زیر را دنبال کنید.

  • اعلام خرابی به اپراتور مرکز تماس شرکت از طریق شماره تلفن سراسری 39 772 449 – 021 .
  • پس از اعلام خرابی از سوی شما و ثبت اطلاعات ارتباطی شما اعم از آدرس محل و شماره تلفن، اطلاعات شما به نزدیکترین تعمیرکار یخچال امرسان ارسال شده و ایشان با شما تماس می‌گیرد.
  • تلاش تکنسین‌های نمایندگی بر آن است که در حد توان مشکل رخ داده برای یخچال فریزر را با ارائه راهنمایی و بدون نیاز به مراجعه حضوری مرتفع سازند.
  • در صورتیکه مشکل یخچال امرسان با ارائه راهنمایی تلفنی قابل حل نباشد سرویسکار پس از هماهنگی با شما در زمان تعیین شده جهت تعمیر به محل اعلامی از سوی شما مراجعه می‌کند.
  • پس از عیب‌یابی یخچال هزینه تعمیر و مدت زمان آن به شما اعلام می‌گردد.
  • در صورت اعلام رضایت مشتری، تعمیرکار یخچال امرسان شروع به تعمیر خواهد کرد.
  • پس از اتمام تعمیرات فاکتور به همراه ضمانت‌نامه ارائه خواهد شد.
  • تماس مجدد با مشتری و دریافت نظر در مورد کیفیت خدمات ارائه شده.

تمام تلاش کادر شرکت بر این است تا خدمات تعمیر یخچال امرسان در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار بگیرد. همچنین  تکنسین‌های شرکت تمام سعی خود را می‌کنند تا خدمات را با کمترین میزان بهم ریختگی محل تعمیر انجام دهند تا پس از اتمام کار مشکل تمیزکاری برای مشتریان رخ ندهد.

ما منتظر شنیدن نظرات و انتقادات سازنده شما هستیم؛ تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

چرا نیک ‌ریپیر

بیش از 10 سال سابقه در امر خدمات پس از فروش موجب شده است تا نیک تعمیر بتواند بهترین کیفیت را در امر تعمیر یخچال فریزرهای امرسان ارائه دهد. علاوه بر این کادر مجرب و باتجربه شرکت تمام تلاش خود را می‌کنند تا تمامی خدمات مطابق با انتظار مشتریان و بدون کوچکترین نقصی انجام شود.

اولویت اول نیک ریپیر جلب رضایت مشتری می‌باشد؛ پس بدون معطلی با ما تماس بگیرید تا از بهترین خدمات تعمیرات بهره‌مند شوید.