نمایندگی یخچال پارس

نیک تعمیر – نمایندگی یخچال فریزر پارس با بیش از دو دهه سابقه در امر ارائه تعمیر و خدمات یخچال پارس آماده خدمت رسانی به مصرف کنندگان محترم این محصول می‌باشد. تکنسین‌های نمایندگی با دانش و تخصص بالا در زمینه تعمیرات یخچال به کمک تجهیزات و قطعات اورجینال برترین کیفیت را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

علاوه بر تعمیرات، نمایندگی نیک تعمیر خدمات مشاوره‌ای در زمینه انتخاب یخچال بر اساس نیاز، ارائه نکات مهم در زمینه افزایش طول عمر محصولات و راهنمایی در رفع مشکلات بدون اعزام تکنسین ارائه می‌دهد.

نیک تعمیر به عنوان نمایندگی معتبر خدمات یخچال پارس، کیفیت و رضایت مشتریان را اولویت خود قرار داده است.

تماس تلفنی
فرم درخواست تعمیرات


تعمیرات یخچال پارس

تعمیرات یخچال پارس توسط نمایندگی معتبر بصورت سریع و کاملا تخصصی انجام می‌پذیرد. عیب‌یابی و تعمیرات یخچال توسط کادر مجرب نمایندگی با استفاده از تجهیزات بروز صورت می‌گیرد تا احتمال تشخیص اشتباه به حداقل برسد. علاوه بر این، استفاده از قطعات اورجینال منجر به تضمین عملکرد صحیح دستگاه برای مدتی طولانی می‌گردد.

تعمیر یخچال پارس توسط افراد غیر متخصص می‌تواند منجر به گسترش سطح خرابی و افزایش زمان و هزینه تعمیرات گردد. همچنین، استفاده از قعات غیر اصل می‌تواند خطرات ایمنی دستگاه را افزایش دهد و فاصله زمانی نیاز به تعمیرات را کاهش دهد. از این رو، انتخاب نمایندگی معتبر و تخصصی برای تعمیر یخچال پارس بسیار حیاتی است تا مشکلات به صورت اصولی و کامل حل شوند و از تأثیرات منفی ناشی از تعمیرات غیر متخصصانه جلوگیری شود.

نمایندگی تعمیر یخچال پارس

مشکلات رایج یخچال پارس

هر وسیله ای به مرور زمان بدلیل استفاده مکرر دچار برخی از مشکلات می‌گردد و یخچال پارس نیز از این امر مستثنی نیست. در ادامه متداول ترین مشکلات یخچال فریزر پارس به نقل از تکنسین‌ها گردآوری شده است:

  • کاهش سرما
  • نشت یا کاهش گاز مبرد
  • گرفتگی لوله های کندانسور
  • خرابی المنت
  • پیوسته کار کردن موتور
  • نمایش ارور بر روی نمایشگر

توجه داشته باشید که تمامی موارد ذکر شده در بالا در نهایت منجر به کاهش یا عدم برودت در یخچال می‌گردند. در ادامه علت بروز موارد ذکر شده و راه‌های تعمیر آن را آورده‌ایم:


کاهش سرما

کاهش سرما در یخچال نشانه بروز مشکل است و این امر نتیجه عدم کارکرد صحیح یا معیوب بودن قطعات می‌باشد. از آنجایی که یخچال فریزر پارس از قطعات متعدد و مختلفی ساخته شده است و هر کدام از آن‌ها وظیفه خاصی بر عهده دارند توضیح علت‌های کاهش سرما در یخچال را در مقاله‌ای دیگر بضورت مفصل برای شما گرد آوری کرده ایم. برای خواندن این مقاله کافیست اینجا کلیک کنید.

نشت یا کاهش گاز مبرد

یکی از دلایلی که موجب افزایش دما در یخچال می‌شود کاهش گاز مبرد است که اساس چرخه‌ی تبرید در یخچال می‌باشد. معمولا نشت یا کاهش گاز بر اثر جابجایی، اساس کشی، اصابت اجسام نوک تیز به لوله‌های پشتی و … می‌باشد.

کاهش گاز بی دلیل رخ نمی‌دهد و در صورت بروز باید سریعا علت یابی شود و سپس علت نشت از بین برود و در نهایت مجددا شارژ گاز انجام گیرد.


گرفتگی لوله‌های کندانسور

گاز مبرد از لوله‌های کندانسور به عنوان مسیری برای خنک شدن پس از ایجاد سرما درون محفظه یخچال استفاده ‌می‌کند. گاهی اوقات روغن موجود در موتور یخچال به علت وجود مشکل وارد لوله های کندانسور می‌شود و همین امر مسیر عبور را مسدود کرده و چرخه تبرید را دچار مشکل می‌کند.

در صورت بروز گرفتگی در لوله‌های کندانسور باید کندانسور را تعویض کنید.


پیوسته کار کردن کمپرسور

پیوسته کار کردن کمپرسور می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که به توضیح آن ها پرداخته ایم:


خرابی المنت

وجود برفک بر روی اواپراتور موجب جلوگیری از گردش آزادانه هوا بین کویل‌های اواپراتور می‌گردد و همین امر باعث می‌شود تا هوای داخل یخچال فریزر خنک نشود.

وجود برفک در یخچال های نوفراست نشان از وجود مشکل در سیستم دیفراست است که ممکن است علت آن خرابی المنت باشد. توجه داشته باشید که برای خنک شدن کابین نباید برفک وجود داشته باشد.


معیوب بودن ترموستات

ترموستات دما را پایش می‌کند و در صورتی که دمای داخل یخچال بالاتر از میزان تعین شده توسط کاربر باشد برد الکترونیکی فرمان روشن شدن را به موتور ارسال می‌کند . اگر ترموستات معیوب باشد و دما را اشتباه اندازه‌گیری کند موجب می‌شود تا برد الکترونیکی پس از ارسال فرمان روشن شدن به موتور دیگر فرمان خاموشی صادر نکند و کمپرسور بطور یکسره کار کند.

نمایش ارور روی نمایشگر

نمایش کد ارور بر روی نمایشگر یخچال پارس ابزاری جهت اطلاع بروز مشکل است که به مشتریان این امکان را می‌دهد به سرعت مشکلات یخچال خود را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کنند. کدهای ارور، معمولاً با اعداد و حروف مشخصی نمایش داده می‌شوند تا کاربر از نوع و محل بروز مشکل اطلاع یابد. جهت اطلاع از انواع ارور یخچال پارس و نحوه رفع آن اینجا کلیک کنید.


شماره تماس نمایندگی یخچال پارس

امکان استفاده از خدمات نمایندگی یخچال پارس برای ساکنین شمال، شرق، غرب و مرکز تهران محیا شده است و برای استفاده از خدمات تنها کافیست مراحل زیر را بپیمایید:

  • ثبت درخواست تعمیر از طرف مشتری به مرکز تماس شرکت 39 772 449 – 021 .
  • ارسال اطلاعات شما به نزدیکترین تکنسین یخچال پارس.
  • تماس تکنسین یخچال پارس با مشتری جهت هماهنگی قبلی برای زمان حضور در محل.
  • اعلام هزینه تعمیرات پس از عیب یابی.
  • شروع به تعمیر.
  • ارائه فاکتور + کارت گارانتی پس از اتمام تعمیرات.
  • تماس مجدد از طرف نمایندگی پارس با شما و دریافت نظر شما در مورد تعمیرات ارائه شده.